COVID-19 – jak działają nasze przychodnie?

20.03.2020
Informujemy, że w trakcie trwającej w kraju epidemii, wszystkie nasze przychodnie działają na dotychczasowych zasadach.

Dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą opuścić domu, a potrzebują otrzymać bezpłatną poradę lekarza POZ, uruchomiliśmy Telefoniczną Konsultację Medyczną,  dostępną pod numerem 12 307 44 44

Nie obawiaj się, że konsultacja telefoniczna uniemożliwi bezpośrednią wizytę w naszej placówce. Jeśli po teleporadzie lekarz stwierdzi taką konieczność, Pacjent zostanie umówiony na wizytę w przychodni. Co więcej, zagwarantujemy bezpłatny transport na terenie Krakowa, jeśli chory nie będzie miał możliwości bezpiecznego dotarcia do naszej placówki.

Zakażenie COVID-19 obserwuje się we wszystkich grupach wiekowych. Jednak najbardziej narażone na rozwinięcie ciężkiej postaci choroby i zgon są osoby starsze, z obniżoną odpornością, której towarzyszą inne schorzenia, w szczególności przewlekłe, takie jak np. cukrzyca, nadciśnienie, astma itp. Wszystkie te osoby oraz pozostałych Pacjentów, którzy muszą odwiedzić nasze przychodnie zapewniamy, że stosujemy się do najbardziej rygorystycznych zasad, rekomendowanych przez Ministerstwo Zdrowia, dotyczących mycia oraz dezynfekcji naszych pomieszczeń. Odkażamy na bieżąco klamki/gałki, uchwyty, poręcze, przyciski w windzie, blaty biurek i ladę rejestracji, słowem wszystkie te powierzchnie, które mogłyby zostać potencjalnie zainfekowane. Pomieszczenia są regularnie wietrzone, a sprzęty medyczne po każdej wizycie Pacjenta zostają zdezynfekowane.

Dodatkowe procedury, które wprowadziliśmy w związku z COVID-19:

  • Każdy Pacjent w trakcie wizyty ma mierzoną temperaturę ciała i obowiązkowo musi zdezynfekować ręce (dozowniki z odpowiednimi środkami znajdują się tuż przy wejściu do naszej placówki).
  • W oczekiwaniu na wizytę, Pacjenci proszeni są o zajmowanie miejsc w poczekalni w bezpiecznej odległości, nie mniejszej niż 1 m od innych osób.
  • Rejestracja naszej placówki, zlokalizowanej przy ulicy Krowoderskiej 17, została całkowicie przeorganizowana, tak aby przy ladzie recepcyjnej znajdowała się tylko jedna osoba, w bezpiecznej odległości zarówno od rejestratorki jak i od pozostałych Pacjentów. Terminy wizyt są tak ustalane by w przychodni nie było kolejek, zarówno w rejestracji jak i przed gabinetami lekarskimi.
  • Personel rejestracji został przeszkolony w zakresie postępowania z osobą zgłaszają się z powodu obaw o zakażenie koronawirusem SARS CoV-2 oraz prowadzenia rejestracji pozostałych Pacjentów.

UWAGA!
Na wizyty należy przychodzić o wskazanej godzinie – prosimy nie przychodzić wcześniej i nie zabierać ze sobą osób towarzyszących, jeśli nie jest to konieczne. W momencie, gdy będziemy zmuszeni odwołać jakiekolwiek wizyty z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się z Pacjentem telefonicznie.

Pacjentów poradni specjalistycznych zachęcamy natomiast do skorzystania z naszych Konsultacji e-mail (oropedia) lub Telekonsultacji. Nasi specjaliści dostępni są dla Ciebie telefonicznie, na czacie oraz poprzez  połaczenie video.